Friday, September 21, 2007

Et par film, du ikke behøver at se...

Der findes mange kategorier af film og en af disse er "film, du ikke behøver at se". Det er den slags film, som man egentlig godt kan se, men man skal ikke forvente sig for meget af dem - og når man så får dem set, så kunne man godt have været foruden...

Et eksempel på dette er "The Wicker Man", en film af nyere dato med Nicolas Cage. Han plejer jo ellers at være med i gode film, men denne film er ganske enkelt underlig. En af de film man føler sig ok underholdt i løbet af filmen - uden at den for alvor kommer op at ringe - men når man kommer til slutningen tænker man "hvad skete der lige der???". I "The Wicker Man" undres man så meget over slutningen, at man helt mister lysten til at se den alternative slutning, der også er på DVD'en...

Mit råd er ganske enkelt "hvis du har noget andet at bruge 35 kr. på, så undlad at leje denne"...

Og hvis du falder over "Harsh Times" med Christian Bale (seneste Batman) og Eva Longoria (bolsche!!!), så behøver du heller ikke at bruge penge der.
Hun er ikke nok med i filmen til at gøre den god - og den er ret underlig. Jeg kunne måske have kunnet forlige mig med den, hvis jeg havde set den alene. Men i fællesskab med konen så er det altså tidsspilde og "plain weird"!!!!

Jeg giver 5 "lad være med at se dem" ud af 6 mulige...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home